"Барселона" запустила інноваційний пілотний проєкт - голографічний музей
Останній пілотний проект BIHub у партнерстві з Imverse має на меті протестувати та виміряти вплив голографічних технологій на користувацький досвід та залучення вболівальників до Музею спорту. Проєкт передбачає інтерактивний голографічний досвід, де автентичний 3D-голографічний двійник Марка-Андре Тер Штегена особисто вітає відвідувачів, знайомлячи їх з історією та досягненнями клубу.
ФК "Барселона" наразі реалізує цей пілотний проєкт у рамках своєї ширшої місії з пошуку нових способів залучення вболівальників та покращення їхнього досвіду, для перевірки та оцінки впливу голографічних технологій на залучення вболівальників. Проєкт реалізується через Barça Innovation Hub, метою якого є постійний пошук інноваційних рішень та ініціатив для забезпечення приємних вражень для відвідувачів музею, а також розширення меж спорту в усіх його різновидах.
Крім того, нові форми прийому відвідувачів можуть допомогти музею краще відображати зміни у спортивному ландшафті та підтримувати актуальність для своєї аудиторії. Саме такий підхід обрали Музей футбольного клубу "Барселона" та технологічна компанія Imverse, один з небагатьох світових експертів у галузі зйомки 3D-відео та рендерингу в реальному часі. Швейцарський стартап, що базується в Моргесі, записав, як Марк-Андре Тер Штеген, воротар клубу, взаємодіє з аудиторією в голографічній кабінці.
"За допомогою Imverse-Holo, нашого програмного забезпечення, ми можемо захоплювати реальних людей, генерувати їхнє об'ємне відео в реальному часі та відтворювати зображення в масштабі, без пост-обробки чи зеленого фону. Ми можемо рендерити наш контент у середовищі, подібному до цього голографічного стенду, але це також може бути платформа віртуальної чи доповненої реальності або 3D-екран. Ми дуже пишаємося тим, що розробили цей PoC разом з футбольним клубом "Барселона", - сказав Хав'єр Белло Руїс, генеральний директор Imverse. "Наше програмне забезпечення базується на воксельній технології, 3D-пікселях, і ми хочемо поставити наші знання на службу інноваційним відділам компаній, які хочуть розробляти об'ємні відеопроекти в режимі реального часу", - додав він.
Чому інтерактивність важлива під час відвідування спортивного музею?
Інтерактивність має важливе значення в музеї ФК "Барселона", оскільки вона заохочує людей до взаємодії з експозицією і дозволяє їм отримати більш глибоке розуміння предметів, представлених на виставці. Маючи можливість досліджувати експонати та взаємодіяти з ними, відвідувачі можуть глибше зрозуміти історію, культуру та значення клубу, який вони обрали, і більше цінувати його.
Чого очікувати відвідувачам музею ФК "Барселона" від цієї 3D-голограми?
У музеї ФК "Барселона" ви можете ознайомитися з історією та досягненнями команди протягом багатьох років, а також з усіма трофеями, які вона виграла. Ви також можете здійснити екскурсію стадіоном, дізнатися про легенд, які грали в клубі, та багато іншого!
Ви можете відвідати фотогалерею з фото легендарних гравців, таких як Хаві та Андрес Іньєста. Крім того, ви також можете відвідати мультимедійну кімнату, яка збагатить ваш досвід інтерактивними іграми та мультимедійним контентом. Крім того, у вас буде можливість переглянути магазин пам'ятних речей і відкрити для себе знакові предмети ФК "Барселона". Нарешті, ви також можете подивитися документальну стрічку про історію та досягнення "Барси". Ви можете відвідати музей "Барси", щоб дізнатися більше про історію клубу та скарби, які він збирав протягом багатьох років. У вас також буде можливість оглянути стадіон і Зал Слави зі статуями найвидатніших гравців і тренерів та колекцією трофеїв. Крім того, ви зможете наживо побачити тренування команди "Барса" і навіть побувати вдома у футболістів - на Spotify Camp Nou.
Новинкою є те, що Марк-Андре Тер Штеген привітає вас особисто, і ви зможете поспілкуватися з ним, щоб перевірити свої знання про стадіон і клуб під час візиту.
Марк-Андре Тер Штеген - німецький професійний футболіст, воротар клубу Прімери "Барселона" та національної збірної Німеччини. Він розпочав свою кар'єру у 2003 році в "Боруссії", де швидко зарекомендував себе як один з найкращих голкіперів Бундесліги, провівши понад 150 матчів за клуб. У 2012 році Тер Штеген перейшов до "Барселони", де відтоді став постійним воротарем і ключовим гравцем команди. Він виграв численні індивідуальні нагороди та допоміг "Барселоні" виграти безліч трофеїв.
Тер Штеген відомий своїми чудовими рефлексами та здатністю зупиняти удари. Він також відмінно справляється з навісними передачами та виконує удари від своєї лінії. Його дуже поважають за надзвичайну самовіддачу, адже він ніколи не цурається пірнати в небезпечну зону, щоб заволодіти м'ячем. Його вміння розвертатися по всьому воротарському майданчику, щоб замикати кути, зробило його одним з найкращих в Європі. Він також відомий своїми дальніми передачами, які часто застають суперника зненацька і створюють гольові моменти для його партнерів по команді.
Про Barça Innovation Hub
Barça Innovation Hub - це платформа, створена футбольним клубом "Барселона" для управління знаннями та інноваціями. Її мета - створити екосистему, що сприяє розвитку знань та інновацій. Ця екосистема базується на моделі, яка сприяє культурі досконалості та співпраці з престижними брендами, університетами, дослідницькими центрами, стартапами, підприємцями, студентами, спортсменами, інвесторами та візіонерами з усього світу.
"Ми хочемо продемонструвати десятиліття знань, які ФК "Барселона" накопичив в таких темах, як здоров'я, харчування, високі спортивні результати, цифрова сфера та всі теми, пов'язані зі спортом та його впливом на суспільство", - зазначає керівник інноваційного хабу "Барса" Мунде. BIHub прагне генерувати нові знання та створювати нові продукти і послуги, які можуть принести користь спортсменам, партнерам, вболівальникам і суспільству в цілому.
Про компанію Imverse
Imverse - це компанія-розробник програмного забезпечення, яка прагне перенести реальність у метапростір. Їх програмне забезпечення забезпечує автентичну голопортацію в реальному часі та у великих масштабах для бізнесу та творчих людей. Використовуючи портативну багатокамерну систему, їх програмне забезпечення може транслювати 3D-голограми на віддалені дисплеї VR, AR, XR та дисплеї світлового поля без необхідності в зелених екранах або хмарних сервісах. Голографічна телеприсутність Imverse дозволяє людині виконувати дії у віддаленому або віртуальному місці та брати участь у віртуальних корпоративних заходах, зустрічах, корпоративних презентаціях, дистанційному навчанні та відеоконференціях так, ніби вона фізично присутня. Відновлення природної взаємодії та зоровий контакт зменшує віртуальну втому, розробляючи цифрові рішення, де втілення, присутність та активність є ключем до більш захопливого та ефективного соціального досвіду, порівняно х їх 2D-версіями.