Spotify платитиме "Барселоні" 57 мільйонів євро за сезон
"Барселона" перебуває на завершальній стадії перемовин зі Spotify, яка може стати головним спонсором команди. За інформацією джерел, співпраця приноситиме каталонцям до 57 мільйонів євро на рік. Якщо угода відбудеться, Spotify з'явиться на футболках "Барси" як титульний спонсор, на тренувальній формі та у назві "Камп Ноу".
Діючим титульним спонсором "Барселони" є Rakuten, з яким синьо-гранатові почали співпрацювати у 2017 році. Спочатку контракт приносив клубу до 60 мільйонів євро на рік, залежно від успіхів команди. Минулого року партнерство було продовжено ще на сезон, але через наслідки пандемії сума угоди становила близько 30 мільйонів.
Співпраця з Beko, який зображений на тренувальній формі "Барси", розпочалася у 2018 році. Експерти оцінюють її приблизно в 57 мільйонів євро.
При цьому жодна компанія не володіє правами на неймінг "Камп Ноу", однак президент Жоан Лапорта раніше заявив, що клуб відкритий для пропозицій, щоб мати можливість фінансувати реконструкцію стадіону вартістю 1,5 мільярда євро.
Джерело: ESPN