• Вход
  • Регистрация
Campeones
  • Новини
  • Матеріали
  • Блоги
  • Матчі
  • Підтримати
Меню
  • Англійська Прем'єр-ліга
  • Українська Прем'єр-ліга
  • Прімера
  • Серія А
  • Барселона
  • бізнес та фінанси
  • Ліга чемпіонів УЄФА
  • Динамо Київ
  • Ліга 1
Все теги

    Ла Ліга хоче отримати за аудіовізуальні права на 25% більше. За це треба дякувати Хав'єру Тебасу

    Теги:
    • Прімера
    • Covid-19
    • бізнес та фінанси
    • Хав'єр Тебас
    • Сегунда
    • телебачення
    • Англійська Прем'єр-ліга
    • Національна футбольна ліга
    Автор: Сергій Леваднюк

    "Якщо ми будемо стояти на місці, то нас чекають проблеми". Так Хав'єр Тебас охарактеризував телевізійний бізнес, основне джерело доходу ЛаЛіги. Остання якраз готує продаж ТБ-прав, яка відбудеться в цьому році. У наступному циклі (2022-2025) президент ЛаЛіги має намір зробити ставку на "щось інше, що стимулюватиме ринок". "Є 4 способи почати з нами співпрацю", - говорив Тебас на форумі ADEA.

    Раніше пакети прав розподілялися між платним (вісім матчів у одному і головний матч туру - у другому) і загальнодоступним телебаченням, якому діставалася одна гра в турі. Перші два в 2018 році придбав Movistar +, а Mediapro і GOAL отримали лот для безкоштовного ТБ. Крім цього Mediapro продає неексклюзивні права на огляди і відео ЛаЛіги зацікавленим сторонам, в тому числі за межами Іспанії.

    Поки не зовсім ясно, які зміни відбудуться з ТБ-правами, але впевнено можна стверджувати одне: ліга має намір шукати інші канали дистрибуції. Саме про це говорить Тебас. Незважаючи на те, що визначеності в цьому питанні немає, фахівці впевнені, що ЛаЛіга хоче почати співпрацю з OTT-платформами, такими як Dazn і Amazon Prime.

    На відміну від АПЛ або NFL, іспанська ліга продавала лоти, куди пакували певні права на всі 38 турів Прімери і 42 тури Сегунди. Тобто переможець торгів повинен був забезпечити показ навіть тих матчів, які йому були не особливо потрібні, і єдиним варіантом участі в конкурсі була ставка на весь сезон чемпіонату.

    Тепер пропонується розділити права за кількістю матчів і особливих турів, як це роблять АПЛ і NFL. Amazon Prime володіє правами на показ матчів деяких турів в Великобританії, наприклад Boxing Day, в той час як Sky і BT Sport роблять ставку на кількість ігор. Подібний підхід використовує NFL, де бродкастери володіють правами на певні матчі.

    "Ми хочемо, щоб система продажів ефективно працювала і в майбутньому", - сказав Хав'єр Тебас на форумі ADEA. Президент ЛаЛіги разом з цим згадав важливий факт: до 2030 року 80% населення будуть споживати аудіовізуальний контент через ОТТ-платформи. З цієї причини ліга працює над тим, щоб відповідати тенденціям цього десятиліття.

    Зараз з ЛаЛігою співпрацює близько 80 аудіовізуальних партнерів з усього світу. На її думку, це дозволяє ЛаЛізі вимагати за права на 25% більше, ніж це було під час попереднього аукціону, і заробляти за сезон близько 2 мільярдів 118 мільйонів євро.

    Однак в цьому циклі пандемія має прямий вплив на прибутки ЛаЛіги від аудіовізуальних прав. Це вже сталося в Італії, де Серія А продала DAZN основні лоти зі знижкою в 20%, і Францією, де Canal+ придбав аудіовізуальні права на Лігу 1 і Лігу 2 зі знижкою в 50%, заплативши за один сезон близько 670 мільйонів євро. Тому, за словами Тебаса, двократного збільшення доходів від ЛаЛіги чекати не варто.

    Серйозний удар по аудіовізуальним правам ЛаЛіги Covid-19 наніс через зниження прибутків від так званого каналу horeca [акронім від HOteles - готелі, REstaurantes - ресторани і CAfeterías - кафе]. Закриття спортивних барів і комендантська година в Іспанії призвели до того, що в минулому сезоні ця стаття доходів принесла ЛаЛізі близько 28 мільйонів євро замість запланованих 130.

    У нинішньому сезоні ця ситуація повториться і збиток horeca складе приблизно 70 мільйонів євро. При цьому, як і в минулому році, ЛаЛіга збереже падіння доходів від матчдей в 5%. "Якщо порівнювати з іншими великими європейськими турнірами, ЛаЛіга показує непогані результати. В Бундеслізі зниження склало 18%, а в Прем'єр-лізі - 24%. У нашому випадку - 5%", - зазначив Тебас.

    Цей результат став наслідком того, що ЛаЛіга постійно обговорює ситуацію, що виникла. "Ми не сидимо з нашими партнерами до кінця сезону, склавши руки. Ми зустрічаємося з кожним індивідуально і аналізуємо збиток, заподіяний пандемією. За допомогою цього нам вдалося зменшити негативний вплив", - пояснив президент.

    В цілому, за оцінками менеджменту ЛаЛіги, загальне падіння доходів, викликане пандемією коронавірусу, за останні два сезони склало близько 2 мільярдів євро. Майже 1 мільярд цієї суми вдалося покрити за рахунок зниження бюджетів. Частину втрати доходів ЛаЛіга компенсує, головним чином, за рахунок банківського фінансування. 750 мільйонів євро профінансують банки і фонди, з якими ліга співпрацює багато років. Як зазначив Тебас на форумі, це близько 20 організацій, багато з яких англійські.

    "В Європі ми будемо тією лігою, яка краще за інших впорається з економічними наслідками пандемії. Ми не зверталися по допомогу до уряду, як робили інші [так це було з Лігою 1 - прим. campeones.ua]. - говорив Тебас, для якого економічний контроль був найважливішим завданням з самого початку президентства.

    2Playbook

    Рейтинг: 1
    15/04/21 - 14:18
    0 комментариев
    11477 просмотров
    0
    0
    • Схожі записи:
    • Семь признаков того, что Жозе Моуриньо теряет хватку
    • Почему АПЛ - не самая лучшая лига мира
    • Робин Гуды из Восточного Лондона
    • Шестой тур английской Премьер-лиги
    • Удачный дебют Асенсио и другие события 4-го тура Примеры
    • Три проблемы "Валенсии"
    Обсуждение:
    Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    Зарегистрироваться | Вход | Вход через
    нет фото
    Надіслати Відмінити
    Все блоги
    Создать блог
    Последние записи
    SAOT - напівавтоматична система визначення положення поза грою

    Як працює напівавтоматична система визначення положення поза грою.

    Чого коштуватиме "Барселоні" втрата Ліонеля Мессі

    Скільки втратить "Барселона" після переходу Лео Мессі.

    Суперліга Європи: для чого вона створена і куди буде рухатися

    Все про фінанси Суперліги Європи.

    Как стадионы помогают бороться с изменением климата
    Использование "зеленой энергии" на спортивных аренах.
    От Footbonaut до Helix, почему "Хоффенхайм" - самый инновационный футбольный клуб

    Как "Хоффенхайм" меняет подход к футбольным тренировкам.

    Читати більше
    • Про нас
    • Вакансії
    • Контакти
    • Підтримати
    Присоединяйтесь к нам в соц. сетях
    © 2015-2023 ООО "КАМПЕОНЕС". Все права защищены
    Вход на campeones.ua
    Вход через:
    Забыли пароль?
    Запомнить меня
    Вход
    Восстановление пароля на campeones.ua
    Восстановить пароль
    Быстрая регистрация на campeones.ua
    Вход через:
    Я принимаю пользовательское соглашение
    Зарегистрироваться
    Регистрация даст возможность:
    • - Читать только интересные вам новости
    • - Писать статусы и посты
    • - Загружать фото и делиться понравившимся с друзьями
    • - Общаться с болельщиками и экспертами